Wat een land!! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Anouk Keizer - WaarBenJij.nu Wat een land!! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Anouk Keizer - WaarBenJij.nu

Wat een land!!

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

17 December 2008 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hai lieverds!

Hier dan mijn eerste berichtje vanuit het geweldige Zuid-Afrika! Nienke en Saar stonden mij netjes op te wachten op het vliegveld, harstikke bruin dus ik heb ene uitdaging! Ik kwam nog bijna het land niet in omdat ik mijn e-ticket niet had geprint en dus niet kon laten zien wanneer ik terug ga... stel je voor dat ik hier blijf...(wat best mogelijk zou zijn! haha). Ik ben meteen meegenomen de stad in van het plaatselijke uitgaansleven mogen proeven. Ook de nieuwe vrienden van Saar en Nienke ontmoet! Super leuk om het hier allemaal te zien! Ze voelen zich al goed thuis, zelf links rijden gaat ze fantastisch af! Ik vind het daarentegen nog wat lastig...
Een dan hun vrienden, Thummie, heeft ons dinsdag meegenomen naar een Township (de krottenwijken), hij heeft daar gewoond maar na carriere gemaakt te hebben in de filmindustrie is hij dar weg. Heel erg indrukwekkend om daar te zijn, als enige blanken en iedereen staart je aan! Jeminee, kan me niet voorstellen dat je daar kan leven... echt heel erg... We zijn meegenomen naar de plaatselijke braai (bbq) en heerlijk vlees gegeten met onze handen uiteraard! Daarna nog wat rondgetourd (let wel in een audi A4, wat een grap en hoe decadent! die man heeft het echt gemaakt!) beetje genant dus, en we hadden ook nog ons beste strandjurkje aan dus niet echt heel top.. haha Overal naar de wc, kinderen rennend achter je aan en vermoeid van alle indrukken weer terug naar huis! Wat gaaf om dat zo mee te maken en niet met een toeristische tour!
Vandaag was het dan voor mij tijd voor het duiken met haaien (white sharks) Om 5 ur de wekker, en daar ging ik dan! Aangezien het niet meer echt het seizoen is moesten we even wachten maar daar kwamen ze, heb er 2 gezien! Wat en beesten zeg!! Echt heel gaaf, dus ik als een dolle in de kooi die in het water lag en de haai op 1 meter afstand voorbij zien komen!
Kortom, de reis is al fantastisch begonnen! Morgen naar Robben-eiland en vrijdag naar Kaap de goede Hoop, genoeg leuks in het vooruitzicht dus! Zondag vertrekken Saar en ik met de bus richting Wilderness, ben benieuwd wat we daar weer gaan meemaken!

Nou zoals jullie van mij gewend zijn een lekker lang verhaal!!

liefs,
Anouk

  • 17 December 2008 - 19:00

    Sas:

    he nouk! klinkt goed daar! heel veel plezier en geniet ervan!
    kus

  • 17 December 2008 - 19:00

    Nienke:

    Ben het er helemaal mee eens! Je bent alleen vergeten te vertellen dat je nu een rood kreeftje bent ;)

  • 17 December 2008 - 22:18

    Ees:

    Joho, relaxt hoor, een groot vakantie avontuur! En een grote club reunie! Haha. Lekker genieten daar met zijn allen! Kusje

  • 17 December 2008 - 22:48

    Nijn:

    He lieve nouk, gave verhalen alweer! Mooi dat je gelijk alweer avonturen hebt beleefd. Ben benieuwd naar de rest van jullie trip; veel plezier!

    kus vanuit het zonnige Australië

  • 17 December 2008 - 22:53

    Suus:

    Jeetje!!! Wat een verhalen al! Verbaast me niets haha.Klinkt wel heel gaaf hoor. Alleen die witte haaien lijkt me echt dood eng! Heel veel plezier nog en pas goed op jezelf liefs Suus

  • 18 December 2008 - 06:30

    Lisanne:

    ha noukie! dat klinkt allemaal lang niet gek.. hoe lang blijf je eigenlijk precies? geniet ervan! dikke kus

  • 18 December 2008 - 07:24

    Mama:

    lieve noukkie,

    Meissie je reis is alweer heel mooi begonnen! Super met die haaien! Wacht met spanning je volgende verhalen af.Geniet en heel veel plezier met de meiden! Liefs mama

  • 18 December 2008 - 17:43

    Christien:

    he bofbibs,
    wat heb je al weer veel meegemaakt in een korte tijd. blijf aub. wel in een kooitje zitten als je dan toch persee van die verdomd enge dingen moet doen. super om te horen wat je doet hou ons op de hoogte.

  • 18 December 2008 - 20:50

    Esther:

    wat heerlijk om je reisverslag weer te lezen. hoop dat je veel blijft reizen dan kunnen wij mee genieten van alles wat je meemaakt.ik gun het je zo van harte .Heel veel plezier voor de rest van je reis en ik kijk uit naar het volgende verslag. veel liefs esther

  • 19 December 2008 - 12:12

    Esmee:

    Hi Noukkie!! Wat een te gekke avonturen heb je alweer meegemaakt! En dat terwijl je er nog maar net zit! Dat beloofd veel goeds!! Ga vooral zo door, want ik vind het maar wat mooi om al die spannende verhalen van je te lezen! xxx

  • 20 December 2008 - 08:12

    Saar:

    Super mooi dat je lekker met ons mee gaat reizen en ook nogal fijn dat je nu al lekker aan het vervellen bent!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

South Africa

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2009

De maand is voorbij gevlogen!

08 Januari 2009

Welkom in het echte Afrika!!!

02 Januari 2009

Een nieuwjaar is aangebroken!!

23 December 2008

het houdt niet op...!

17 December 2008

Wat een land!!
Anouk

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 53431

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2012 - 25 November 2012

Argentinië

16 Januari 2010 - 31 Maart 2010

Australië

15 Oktober 2009 - 02 November 2009

Cycle Vietnam

15 December 2008 - 15 Januari 2009

South Africa

18 Juli 2007 - 20 September 2007

Zuid-Amerika

Landen bezocht: