Vamos à Argentina! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Keizer - WaarBenJij.nu Vamos à Argentina! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Keizer - WaarBenJij.nu

Vamos à Argentina!

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

16 Oktober 2012 | Nederland, Amsterdam

Lieve vriendjes en vriendinnetjes,

Over11 dagen vertrek ik samen met drie vriendinnetjes naar Argentinië! Weer een super mooie trip voor de boeg door een fantastisch land! In vier hele weken gaan we genieten van Buenos Aires, Patagonie, Mendoza en Chili! :)

Ik zal proberen jullie weer op de hoogte te houden van alle avonturen die we gaan beleven!! We gaan aftellen, en vliegen zaterdagochtend 27 oktober naar een ander continent!! :)

We staan alweer te trappelen...: backpack inpakken, ticket, lonely planet op zak en we kunnen gaan!!

Liefs,
Anouk

Hi lief vriendinnetje!

Wat een mooie nostalgie om deze site terug in de lucht te brengen! WAAAA!! Ik zie ons alweer zitten in een internetcafe. Can't wait!

• 16 Oktober 2012 - 23:04

Esmee:

Jaaaaa! Leuk dat we weer vanaf je blog mee kunnen genieten van je reis! Maak er weer een mooie trip van! Ik zal je kamertje in NL bewaken ;).

Xx

• 17 Oktober 2012 - 15:05

Anouk Alias Grace:

Geniet ervan!!!

• 01 November 2012 - 08:13

Esther:

Verheug me weer op al die mooie verhalen van je!!!!
    Reis op papier met je mee.
    Geniet van je mooie reis