Fietsen maar....! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Anouk Keizer - WaarBenJij.nu Fietsen maar....! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Anouk Keizer - WaarBenJij.nu

Fietsen maar....!

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

15 Oktober 2009 | Vietnam, Hanoi

Hai lieve familie en vrienden,

Het is weer tijd voor reisverhalen.. en dit keer vanuit VIETNAM!!

Over een paar uurtjes vertrek ik samen met Tim en Papa naar Hanoi, om daar per fiets (ja, echt!) van noord naar zuid te fietsen...!

Na wat uren op de spinningfiets, wielrenfiets is het tijd voor de grote trip op de ATB.

We hebben er onwijs veel zin in, op zon manier een geweldig land verkennen doe je niet vaak. We gaan er daarom hard van genieten!

Veel leesplezier weer!

Liefs,

Anouk, Tim & Bert

• 15 Oktober 2009 - 07:38

Haagie:

Jihaaaaaa, here you go!!!
    Geniet er van jongens! en naast alle gave verhalen willen wij hier back home natuurlijk ook graag horen wanneer de eerste billenblaren zijn gevormd en wanneer de bezemwagen is ingeschakeld :)

kussies

• 15 Oktober 2009 - 08:43

Marloes:

Lieverd, onwijs, onwijs, onwijs veel plezier. Geniet ervan!

Kus

• 15 Oktober 2009 - 17:23

Esther:

hoi lieverdje heeeeel veel plezier en uithoudingsvermogen voor deze geweldige reis ! geniet ervan en ik zal je verslagen weer met plezier lezen .liefs esther

• 16 Oktober 2009 - 12:51

Nijn:

Ha lieve Nouk, mooi dat je weer een dagboekje bij gaat houden. Ben jaloers op je avontuurlijke trip, weer eens wat anders dan op de OV fiets dit koude kikkerlandje rondkachelen. Veel plezier! Liefs

• 18 Oktober 2009 - 12:59

Cas:

hai
    Wat een verhaal en mooie foto's. Wat veel brommers daar zeg.
    dmv deze site zijn wij goed op de hoogte van jullie verhalen. suc6 met het fietsen en nog veel plezier in Vietnam groetjes cas.

• 21 Oktober 2009 - 08:07

Marly:

Hoi lieverds,
    Geweldig weer hoe je het allemaal beschrijft noukkie. Toch een beetje talent van je tante? Ben heel benieuwd hoe jullie de tweede dag zijn doorgekomen.Hier drukke maar heel gezellige verjaardag gehad.
    Heel veel plezier en geniet vooral van dit mooie avontuur samen.Kijk uit naar jullie nieuwe verhalen!
    Liefs en een dikke kus. Marly