Nog 6 dagen te gaan - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anouk Keizer - WaarBenJij.nu Nog 6 dagen te gaan - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anouk Keizer - WaarBenJij.nu

Nog 6 dagen te gaan

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

07 Juli 2007 | Nederland, Groningen

Lieve mensen,

Komende vrijdag vertrek ik om 8 uur naar Zuid-Amerika. Ik ga daar 9 weken rondreizen in Ecuador, Peru en Bolivia! De rugzak ik goed gevuld dus de reis kan beginnen! Op deze site zal ik mijn reiservaringen vermelden, dus vind je het leuk dit te volgen dan kan je hier dus terecht! Ik zie jullie allemaal in September weer!

Ik heb er zin in!!!!!

Groetjes
Anouk

• 08 Juli 2007 - 08:21

Lisette:

Lieve Noukkie,

Heel veel plezier in South America.Maak er een mooie tijd van en geniet van al het moois wat deze landen bieden. Ik ben erg benieuwd naar je verhalen.Kijk uit voor de charmante mannen daar, die weten vast wel raad met een blonde chica.
    Doe voorzichtig, pas goed op jezelf.
    Zie je in september.

Dikke kus,
    Lisette

• 13 Juli 2007 - 15:08

Adinda:

Heee nicht! Heel veel plezier de komende tijd :) ben benieuwd naar je verhalen! Liefs en kus

• 14 Juli 2007 - 12:27

P&A:

He chica,
    Pf. gelukkig veilig geland.Wij kijken uit naar je avonturen. Hoe voelt de hoogte aan? Veel plezier!
    XXXxxx

• 15 Juli 2007 - 07:10

Mama:

hoi meissie,
    geniet van je avontuur in de jungle! Ben heel benieuwd naar je verhalen. Spreek je gauw. Groetjes aan Marloes en een dikke kus.
    Liefs xx